Dobro došli, gost
Korisničko ime: Lozinka: Zapamti me

Tema: Problemčić sa kozom

Problemčić sa kozom 02 jun 2011 20:25 #1109

  • zeuk
  • zeuk's Avatar
  • VAN MREŽE
  • Fresh Boarder
  • Poruka: 9
  • Karma: 0
Pozdrav!

Kao što naslov teme kaže, imam mali problem sa kozom.

Koza je stara oko 5 godina. Ojarila se pre nekih 2 meseca, a jarad smo odvojili pre 15ak dana. Koza daje dosta mleka (preko 5 litara na dan), pa je muzem tri puta dnevno.

Problem je što se na levoj sisi pojavio neki ugrušak. Prvo je bio mali i gotovo neprimetan, a sada je veliki kao polovina kažiprsta. Mleko je sasvim isto kao što je bilo, nije smanjila količinu, ali ova grudvica dosta otežava mužu.

Da li možda imate ideju šta bi to moglo da bude i kako bi moglo da se leči?


p.s. Ako su potrebni još neki detalji, pitajte. Ja sam student ekonomije, pa ne znam baš najbolje terminologiju, ali pokušaću da budem što razumljiviji. :)

Hvala. :)
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Problemčić sa kozom 02 jun 2011 20:58 #1110

  • miladvet21
  • miladvet21's Avatar
  • VAN MREŽE
  • Expert Boarder
  • Poruka: 111
  • Primljeno zahvalnica: 7
  • Karma: 4
Nisam najbolje razumeo, ugrušak ili čvorić na sisi?
Najverovatnije se radi o nekoj upali ili je moyda imala neki udarac pa nakon toga dobila upalu. TAj čvorić najverovatnije pritiska sisni kanal pa zbog toga mleko teže izlazi. Najbolje pozovi veterinara da pregleda dok nije prešlo u hroničan oblik.
Administrator je onemogućio javni pristup pisanja.

Odg: Problemčić sa kozom 03 jun 2011 12:10 #1111

  • zeuk
  • zeuk's Avatar
  • VAN MREŽE
  • Fresh Boarder
  • Poruka: 9
  • Karma: 0
Stvarno ne znam kako da objasnim, jer ne znam tačno koja je razlika između čvorčića i ugruška. Jednostavno postoji neko zadebljanje u toj sisi, baš pri delu gde se hvata rukom, pa je nezgodno uhvatiti pri muži. A i mlaz je nešto slabiji.